top of page

Bangkok e ca in filme: plin de aventuri


Zile, nopti, ore, ani ?

Nu mai conteaza in Thailanda.


12 ore de zbor si crede-ma pe cuvant, nu am inchis niciun ochi in afara de somnul simulat din avion.


Daca ai zburat vreodata cu avionul mult sau noaptea, te-ai uitat vreodata in jurul tau ? Cum lumina se diminueaza usor, aerul rece este mai puternic, jaluzelele sunt trase si in avion este brusc intuneric ? Apoi parca se imprastie o vraja peste toti pasagerii si toata lumea doarme...toti sunt amortiti, cu castile uitate pe urechi si cu paturica aceea trasa pana peste umeri... Liniste..


 

Am ajuns in aeroport in Thailanda pentru prima data si ne-am intalnit cu restul grupului. Da, mama a ales un circuit super tare prin Thailanda cu o ghida thailandeza si cu un grup francez. Ne-am intalnit cu totii si cum vedeam noi cerul prin tavanul de geamuri al aeropotului si cum era aer conditionat am spus...hm... racoare. Si apoi un tip chelios, zambaret si cu chelie a pasit afara. S-a intors cu ochii mari si uimiti spunand "wow...ati vazut cum e afara ??"

Cum era afara .... FUCKING SAUNA DUDEEEE !!!!!!!! SAUNA.

Am ajuns intr-un hotel superb. Toate au fost superbe. Ireprosabil. Ne-am cazat, ne-am lasat bagajele si ne-am oprit la restaurantul hotelului pentru a manca ceva.


Tips: Nu mai cititi chestii despre traditiile si comportamentele din alte tari pentru ca o sa ajungeti sa nu mai stiti sa mancati cu lingurita....ca mine.


Pe tot Youtube-ul si pe toate blog-urile de travel explica, cum mananca thailandezii si cum utilizeaza furculita si lingurita diferit...... eu nu mai stiam sa mananc. Langa mine, doi pusti din China.... isi indesau cu lingura cereale in gura si mancau cu gura deschisa, fara nicio treaba !!!! Mi-am spus: Roberta.... mananca precum o europeanca ! omg.


Apoi am fost la piscina, apoi am inceput aventura din Bangkok ! Nu....n-am dormit nici pana acum.

 

Caldura tropicala, soare neiertator.


Tips II: Purtati maneca lunga si pantaloni lungi in Thailanda !


Am vizitat cateva Temple si am inceput sa aflam despre traditiile lor (nu alea cu lingurita si furculita), despre Buddhism, despre statuile cu Buddha care il intruchipeaza in diferite pozitii si care indica fiecare cate o zi a saptamanii diferita.


Templul de la Muntele de Aur. Eram si mai aproape de soare in poza asta si mai fericite !


Am mers in China Town - da, exact la fel de aglomerat ca in filme!


Aici, ghida noastra ne-a dus sa gustam un puiut de la un chiosc de strada. Era pui pe bat, cu sos picant. Giga picant-ultra picant-haos de picant !!! Si totusi, a cerut pentru-Europeni-picant. Eu mananc semi picant, dar a fost ..woaa!



Eu si mama, fericite, incantate, inainte sa ne pierdem in Bangkok ... ah da.. si nedormite de 2 zile.


Puiut ucigator de picant



Am vizitat Piata de Flori, unde se faceau ghirlande din flori mici, naturale. Aratau deosebit si necesitau multa rabdare, desi femeile de acolo le faceau super-super rapid!


Piata de flori. Astea toate sunt facute manual. Voi ati avea rabdare ?


Pe seara, ghida ne-a explicat in autocar cum sa ne intoarcem spre hotel de la Piata de Noapte spunand ca "la semaforul mare, se face la stanga si apoi se merge 5 minute si gata esti la hotel".

Ei bine... pentru Thailandezi, 5 minute pot fi 5 minute, 5 ore sau 5 fucking zile !


Ne-a lasat autocarul la piata de noapte circa 40 min in care noi trebuia sa: admiram, pozam, mancam, intoarcem la autocar.

Oh ! Am gasit un super bar dragut cu mama si era asa inghesuit cu o banca lunga pe care stateam cu totii si mancam la masute mici. Mancarea se facea la foc automat si aveau asa multe feluri ca iti lua 10 minute doar sa treci in viteza peste tot meniul ! Mi-am comandat in sfarsit apa de cocos, in cocos, adica nuca de cocos cu pai.

Inca nu stiam ce aventura ne asteapta. Eu si nuca mea de cocos.


Pana sa ne dam seama, nu mai apuca sa ni se gateasca mancarea ca trebuia sa prindem autocarul, asa ca am cerut-o repede la pachet si am fugit catre autocar. Un nene ghida o papusa Bob Marley pe pasi de dans, eu eram fascinata, mama ma grabea.

Am intarziat 2 minute peste timpul fixat la autocar si autocarul plecase fara noi..... Fuck.

Ah, da. Mit: nu exista wi-fi gratuit in tot Bangkok-ul, oriunde in Bangkok, conform site-urilor de travel, vloggurilor samd.


Aveam mobilele cu baterie si nu ne erau de folos, insa aveam o poza cu hotelul ! (mama a pozat toate locurile pe unde am fost cazate) si macar aveam ceva sa intrebam oamenii !! Nu am intrebat pe nimeni. Ne spusese noua ghida cum sa facem.


Bangkok-ul ne voia !! A vrut sa avem o adevarata aventura si sa il vedem pe indelete, insa ce sa vezi cand alergi bezmetic pentru ca esti prima zi in Thailanda si autocarul a plecat fara tine ?!

Am trecut in goana pe langa zeci de locuri in care se gatea mancare super parfumata si gustoasa ! Peste tot pe strazile Bangkok-ului este mancare proaspata ! Zeci de negustori cu fructe tropicale, zeci de chioscuri din lemne, cu perdele de plastic in vant. Strazile erau luminate si peste tot era agitatie. Am facut stanga la semaforul mare si de acolo am mers 5 minute...... o ora jumate. Da. Atat am mers. Si in goana noastra era sa ratam hotelul.


Dar l-am gasiiiiiiiiit !!!! Ne-am gasit hotelul, ne-am gasit camera, ne-am facut un dus mult asteptat si ne-am mancat mancarea luata la pachet, care se si racise..... VAI DE CAPUL MEU IMI LUASE GURA FOC !!!!!!!


Video-ul cu prima zi in Bangkok e mai jos, enjoy ! (apropo... cand am filmat, nu m-am gandit o clipa ca o sa fac un filmulet... deci o sa fie cam amestecat, dar va faceti o idee :D)

Va povestesc si celelalte zile din circuit, promit !


Nu uitati sa imi dati un follow pe Instagram, aici: Goingplacesnanana


Pana atunci,

Pe curand pasari calatoare !

You Might Also Like:
bottom of page